SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

ana

Sex = Male
Where it happened = rumah
Language = Malaysian
Refnum = 13170

semasa aku bujang aku menyewa ramai-ramai, Rumah yang kam sewa adalah merupakan sebiji banglo 5 bilik. salah satu kawan aku, azman tidak tinggal sama kami tapi dia sewa salah satu bilik untuk mak we dia. Mak we dia memang kawan baik kami. Ana namanya orangnya cantik dan selalu pakai seksi. Ana walaupun kelulusan universiti macam kami tapi tak mahu kerja nak relex dulu katanya. Azman memang banyak duit dan berjawatan pengurus. Aku sewa seorang sahaja sebilik.

Biasanya kalau hari kerja tiada orang dirumah kecuali ana. Suatu hari aku terlambat bangun, jadi aku telefon pejabat minta cuti. Selepas itu aku teruskan tidor. Aku tersedar semula pukul 10 pagi kerana lapar. Aku terus mencapai tuala untuk mandi. Tapi malangnya Ana sedang mandi. Aku masuk bilik semula. Apabila aku dengar ana buka pintu bilik air aku buka pintu bilik aku untuk pergi mandi.

Alangkah terkejutnya aku kerana ana pada masa itu sedang bogel. Aku tutup semula pintu bilik. Tapi ana ketuk pintu bilik aku. Sebaik sahaja aku buka pintu bilik, ana terus masuk kebilik aku tapi dah pakai pijama. Aku ingat dia nak marah kat aku tapi dia senyum sahaja.

Aku terus tutup semula pintu bilik aku. Ana terus bertanya kenapa tak kerja hari ini. Aku jawab malas dan terus kata kenapa bogel kat luar bilik sendiri. Dia kata ingatkan tak ada orang, dan kata apa salah kalau kawan-kawan tengok bukan habis. Ana tanya aku adakah itu pertama kali tengok orang perempuan bogel. aku cakap ya.

Ana seterusnya mohon nak tengok aku punya pula. Aku cakap tak boleh nanti azman marah. Aku kata azman kawan aku. Dia cakap azman tak akan tahu kalau kita tak beritahu. Dalam masa batang aku memang keras kerana ana telah memperlihatkan teteknya. Oleh kerana nafsu aku juga kuat pada masa itu aku membuka tuala yang aku pakai. Ana segera merapati aku dan melucutkan pijamanya. kami berpelokan. Aku membaringkannya di katil aku. Aku hanya menciumnya pada mula. tangan ana tetap bermain di batang pelir aku. Ana memuji batang pelir aku, besar, keras dan lebih panjang dari azman punya. Aku diam saja. Aku tak tahu nak buat apa sebenarnya.

Seterus ana membisikkan minta nak jilat batang aku dan minta posisi 69. Aku tak tahu posisi 69 sebenarnya. Ana ajar aku. Mula aku tak nak jilat pantatnya. tetapi kerana dia jilat batang aku, aku jilat juga pantatnya. Bau pantatnya amat wangi sekali. Selepas lebih kurang 5 minit aku rasa nak terpancut kerana first time kena hisap pelir oleh perempuan. Aku beritahu ana yang aku dah nak keluar. Ana suruh aku keluarkan dalam mulutnya. Ana telan semuaanya.

Selepas itu ana kata kat aku, kenapa cepat sangat ana masih tak puas. Ana suruh aku masukkan pelir aku kedalam pantatnya. Masa itu batang aku masih keras lagi. Aku ikut saja kata ana. Ana menjerit kesedapan ketika pelir aku keluar masuk pantatnya. Aku hanya dapat tahan lebih kurang 10 minit sahaja kerana batang aku jadi lembik.

Walau bagaimana pun ana memang pandai, dia jilat dan hisap semula pelir aku. Lebih kurang 10 minit kemudian pelir aku keras semula dan aku hayun semula ana. berbagai posisi kami lakukan. Sehingga ana keletihan dan 2 kali klimax. Akhirnya aku rasa nak keluar dan aku keluarkan di dalam mulut ana. Ana termuntah selepas telan air mani aku kerana terlalu keletihan.

Setelah itu aku minta maaf dengan ana. Ana hanya sentum sahaja. Ana terus tertidur di bilik aku. Aku pergi mandi. Selesai mandi aku masuk bilik dan masih rasa berahi kerana tertidur dalam keadaan bogel dan terlentang. aku menjilat pantatnya sehingga dia tersedar dan aku memasukkan semula pelir kedalam pantatnya. Ana tak berkata apa-apa, tetapi matanya pejam saja. Akhir nya aku keluarkan diatas badannya.

Selepas itu ana selalu masuk kebilik aku selepas pukul 3 pagi minta batang hikmat aku. Oleh kerana keenakan pantat ana dan layanannya aku hayun saja. Tapi nasib baik azman tak tahu. Kami melakukan sehingga sekarang walaupun ana dan azman telah berkahwin sekarang. Azman dan ana selalu jemput aku kerumahnya. Tapi semasa azman pergi out-station, ana selalu jemput aku kerumahnya....

ana

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -