SexEd Video Series: Hot girls giving advice for how to get laid. Click here to watch now.
Submit (female) My First Time Submit (male)

MyFirstTime.com

AWEK MAT SALLEH (2)

Sex = Male
Where it happened = tengok Part I
Language = Malaysian
Refnum = 12133
Okey boys and girls....kita sambung balik cerita Rosa dgn aku kat bukit Hippies ,Bt Feringgi....
Sebelum tu sesapa nak hantar msg kat aku boleh ambik nama aku ni: myzool ,antarlah kat hotmail...okey?

Lepas Rosa tanya aku nak yang mana...aku kata "I want lick your tits...can I?"
"Y not...e on" pelawa Rosa.Apalagi....aku pun berhentilah menyapu losyen kat badan dia.Seronoknya aku masa tu....selalu aku tengok dalam blue filem pompuan mat salleh kena isap puting,kali ni aku ader can buat practical....
Aku mendekatkan muka ke dada Rosa...aku pandang kedua dua puting tetek dia...yang mana satu aku nak nyonyot dulu nih?Mana syok nyonyot direct ek?mestilah ramas ramas dulu...kata hati ku lalu aku pegang tetek dia,tangan kanan pada tetek kiri dan tangan kiri aku pada tetek kanan dia.Aku sentuh dengan hujung jari dulu...perlahan lahan,dari pangkal tetek hingga ke puncak puting...berulang ulang.semakin lama semakin kuat aku urut.Aku dapat rasakan,tetek Rosa yang tadi lembek kian keras berisi,nafas dia pun semakin kencang.Puting dia pun dah menegak,masa tu aku tengok tetek dia betul betul cantik...aku tak boleh tunggu lagi nih,aku terus jilat tetek kanan dia..berulang ulang sementara tangan kanan aku meramas tetek kiri dia.Aku nyonyot gila gila tetek dia sampai puting dia jadi panjang..aku gigit aku tarik dgn gigi perlahan lahan ,aku sapu dgn hujung lidah aku....sementara mata aku menjeling muka Rosa,aku tengok dia memejamkan mata,mulut dia separuh ternganga...aku tukar pulak...takkan side kanan ajer,side kiri pun nak jugak.Aku buka mulut luas luas...aku bagi tetek kiri dia masuk kedalam mulut aku sepenuh penuh yang dapat.....
Nafas Rosa kian kuat mendesah...."Good boy"...katanya perlahan.Tangan kanan Rosa memegang bahu aku sementara tangan kiri dia aku nampak menggentel kelentit ..sesekali Rosa mengangkat punggung dia dan menghempas hempaskan dek kesedapan.Lepas tu tangan aku meraba cari puki dia...mana dia nih...
Aku dapat...dah berlendir dah pun,aku main mainkan alur yang ditengah puki dia dgn jari hantu aku.Tangan Rosa mencari sesuatu pada benda di bawah pusat aku...dia pun dapat jugak....
Dia pegang dgn lembut,kelima lima hujung jari dia menyentuh pangkal penis aku tanpa mengena pada tapak tangan dia lalu dia tarik ke hujung kepala penis yang bertakuk....berulang ulang dia buat,sampai budak kecik tu naik menyinga.
Tangan aku meneruskan peranannya...
ku tekup tangan ku di puki Rosa...penuh....figure puki dia macam nih,warnanya putih kemerahan ada birat birat sikit,daging di kiri kanan nya tembam macam bantal tapi lembiklah...alur ditengah tengah dia.ada gelembir warna coklat,biji kelentit dia menyentil keluar..tak susah carik pun.Aku teringin nak jilat puki dia nih tapi aku takut aids...setakat isap tetek tak pa lagi brader...
Tak pa,aku nak kongkek dia pakai jari aku..nanti lepas ni aku carik kondom.Baru aku balun betul betul...
Aku selak puki dia,dgn tangan aku...merah berseri dari atas sampai kebawah.Perlahan lahan aku masukkan jari hantu tangan kanan aku kedalam vagina dia....tarak rasa apa...kosong!!
Masuk pulak jari telunjuk..semacam ajer dier.Masuk jari manis...dah tiga jari aku kat dalam cibai dia...baru aku dapat rasa dinding vagina dia...macam berbijik bijik halus kat dalam tu.Air puki dia jangan cakap lah...meleleh leleh,melekit ..aku terus menyaukkan tiga jari aku kat dalam puki dia sementara mulut aku tak berhenti henti menyonyot puting tetek dia tak berhenti henti silih berganti.
Aku masukkan pula kali ni jari kelingking aku...dah empat jari aku kat dalam tu...dah separuh daripada tangan masuk barulah aku rasa puki dia sendat.Aku pun melajukan kayuhan tangan aku (lenguh jugak...)
Kali ni Rosa,mengangkat ngangkat punggung dia berulang ulang kali sambill tangan kiri dia semakin kuat
menggentel biji kelentit...batang konek aku dia dah lupa langsung.
4 jari aku tinggal ibu jari saja belum masuk...terus memainkan peranan,sesekali aku rasa ada angin keluar
menghembus dari dalam vagina Rosa seolah olah macam terkentut pulak puki dia nih...aku rasa ada 15 minit aku dok proses lubang cipap Rosa .

Tiba tiba Rosa menggelepar...
"Ohhh...yeesssss...no..no..nooo.."katanya sambil mengancing gigi.Melihatkan keadaan itu..aku melajukan
kayuhan tangan aku.
"Aaahhh....I love this....oh yesssssssss...oooooohh. goodnessss.....
aarhhh.....noo noo noo..stop it....stop....stoppp it..ittt..st...st..o..ppp......it..
Rosa memegang tangan tangan aku dari meneruskan kayuhan,dadanya ku lihat berombak ombak bagai selepas berlari dalam acara 100 meter..tiada perkataan keluar dari mulutnya ketika itu.Ketika itu aku tahu Rosa dah orgasm dah,aku pulak puas hatipun walau tangan lenguh mengerjakan puki pompuan mat salleh sekor nih .Aku pun menarik keluar tangan aku dari puki dia...dan...kebiasaannya aku suka mencium dulu bau air burit perempuan,ianya bagaikan satu kenikmatan.
Aku pun mengangkat tangan aku yang belum berbasuh yang bersalut dengan air lendir si Rosa,lalu ku hidu untuk kenikmatan yang selalu rasa...tapi...rupa rupanya....puki dia ni harapkan cantik ajer...dah la lubang besar boley tanam tiang letrik,bauuu dfierrr...mak datukkkkk...aku nak ceritakan dia pun mahsyukkk kat engkorang pun tak da perkataan daa......
ptooiihhhh.....
Lepas tu aku cuci tangan aku.....Rosa tarik aku...wah sekarang dia nampak lebih mesra.Dia kucup bibir aku...dia cuba nak hulurkan lidah dia masuk dalam mulut aku...tapi aku mengelakkan dengan hormat,aku buat buat ambik barang jatuh.Manalah tahu,dia ada kuman aids dalam air liur dia...tak idup lama la aku jawabnya.
Lepas tu,kami pun pakai balik baju...semasa tu aku dengar
ada sesuatu bergerak di dalam semak berhampiran tempat kami mandi tadi.Aku tak pasti,samada bunyi binatang atau pun ada orang mengendap kami......,lantaklah laa...

Lepas nih aku sambung dgn Awek Mat Salleh (3)
Cerita Rosa offer dia punya lubang dubur....bestttt....
tungguuuuuuuuuuu............

AWEK MAT SALLEH (2)

Please rate this story by selecting one of the numbers below
(Click the circle below the number)

-- 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 +
Previous Story Index Next Story

All stories property of Good 2 Go Entertainment LLC



- MyFirstTime © 1997-2013 by Good 2 Go Entertainment LLC -