2901 Views |  Like

Sedappnya Batang Bosku

Age when it happend: 31
Where it happened: office
Langauge: B. Melayu
Sex: Female
Rating: 1
Category: Straight

Aku juga amat bahagia bila menikmati apa yang diberi olehnya. Hisap tetekku.. putingku, kelentitku.. ramas buah dadaku.. isap koneknya.. Arghhhhh sedappnya.. bila bersama dengannya.. Terasa2 batangnya ada dalam lubangku.. arghhhh sedappnya.. bila dia mula menggentel putingku.. resahnya.. dinyonyot bagaikan seorang bayi kecil.. rakusnya dia menjilat kelentitku.. menghisap air farajku hingga aku meraung2 kesedappan..

silih ganti kiri dan kanan tetekku dihisap… mencium di segenap ruang tubuhku.. merangkul aku ke atas ranjang.. lalu ditujahnya dengan zakarnya yang besar dan panjang.. arghhhh sedappnya batang bos aku.. dialah kekasihku.. semua hakku telah kuberikan padanya..

sehingga tetekku menjadi besar dia kerjakan.. lubangku telah menjadi luas kerana menerima tujahan demi tujahan yang sedapp tak terkata..

Saat dia menjilat kelentitku.. amat sedapp sekali.. tidak mampu berkata.. hanya mulutku yang ternganga.. tercungap2 kepenatan..

Cepatla sayang.. masukkan batangmu dalam lubangku.. tak tahan rasanya.. arghhh.. sayang.. masukkan.. nak air.. nak air… nikmat.. sayang..

dijilatnya kelentitku.. lagi..kali ini aku memang dah tak tahan.. rasa terpancut airku.. kejang kakiku.. barulah dia berdayung.. arghhhhh sedappnya.. arghhh sedappnya… meraung aku kesedapannn..

sehingga pancutan maninya aku rasakan menusuk masuk ke rahimku..yang kini sedang mengandungkan anaknya..

EMppp.. sedappla sayang.. tidur dulu nanti continue yerkk..

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience