3107 Views |  Like

sedap giler …!!!!!!

Age when it happend: 18
Where it happened: at home
Langauge: BM
Sex: Female
Rating: 2
Category: Straight

tiap2 ari sblm gi sekolah , abang akan meramas tetek aku dan menghisap nya . telah menjadi kebiasaan bagi abang . aku sedikit pun tak kisah dengan perlakuan abang . aku seronok sangat .. kdg2 aku yang minta abang melakukannya …aku ketagih …

bila aku tidor , abang sengaja masuk ke bilik aku , membogelkan aku dan mengambil gambar dengan berbagai2 aksi .. cuma abang belum lagi memasukkan batang nye ke dalam cipap aku , sekadar memasukkan jarinya ke dalam cipap aku sehingga aku klimaks .. abang juga menunjukkan btgnya yang panjang dan besar .. abang juga menyuruh aku mngurut2 btg nya sehingga dia klimaks ..

selepas sekolah , aku selalu ke pawagam dengan zahar . ketika menonton , zahar akan memasukkan tangan dalam baju dan meramas tetek aku , dia akan memicit2 puting tetek aku … aku rasa seronok dan kegelian .. cipap aku mula basah .. kemudian dia juga akan menghisap dan mengigit tetek aku .. ketika dia melakukan itu , tangan nya akan bermain2 kat kelentit aku ..sehinggalah aku mengerang kesedapan .. begitulah biasanya sehingga pada suatu hari zahar membawa rakannya zaid ke rumah aku ..

ketika itu hanya abang ada di rumah .. abang mengajak mereka menonton video lucah . bila selesai , abang memanggil ku keluar dari bilik .. aku melihat , ketiga2 mereka dalam keadaan bogel dan batang mereka tegak berdiri . denagn segera mereka membogelkan aku . abang menyuruh aku menghisap btg nya , zaid meramas2 tetek aku manakala zahar menghisap biji kelentit aku .. aduh!!!! sedapnya … byk air kuar dari cipap aku fuh!!!! sedap tak terhingga …

zaid masih lagi mengerjakan tetek aku yang agak besar , geram katanya .. aku mengerang kesedapan . aaargh , aargh!!!!! makin aku mengerang makin kuat tetek aku diramas , dihisap dan digigit hingga berbekas merah .. kemudian zahar dan abang ku bertukar tempat . abang pula menjilat2 cipap aku dan zahar memasukkan batang nye ke dalam mulut aku …disorong tarik sehingga memuntahkan cairan mani …aku menelannya … abang memasukkan jarinya ke dalam cipa aku , dgn laju disorong tarik … aku hampir klimaks .. aku menjerit menyuruh abang memasukkan btg nya ke dalam cipap aku …..

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience