2474 Views |  Like

sam

Age when it happend: 27
Where it happened: in our house
Langauge: malay
Sex: Male
Rating: 1
Category: Straight

Hanya setelah 2 minggu dan berpindah kerumah sendiri barulah kami dpt mengenali dan melayari bahtera rumahtangga. Setelah selesai mkn mlm dan solat isyak kami berdua duduk menonton tv dan aku tahu getaran hatinya kerana hatiku juga berdebar dan keinginan nafsuku juga mula menjengah. Abg nak minum? tanyanya lembut..boleh juga jwbku. Lenggok badannya menaikan ghairahku waktu itu. Isteriku kembali dgn secawan air dan duduk disisiku. Aku jeling2 dirinya dan terperasan juga dia..abg tenung apa? ada yg tak kena? tanyanya. Isteri abg cantik, salahkah abg nak pandang, dia tunduk malu. Aku mengambil jari-jemarinya dan mula meramasnya. Syg tahukan apa yg abg nak? Dia hanya mengangguk dan tunduk malu. Abg nak syg tahu yg abg pernah meniduri wanita lain sebelum ini tapi…apa yg abg buat dulu syg tak mahu tahu..jawabnya manja. Syg nak kita bahagia walaupun jodoh kita di atur keluarga..dgn itu tanganku dah mula merayap dicelah pehanya dan ciuman kuberi dicelah telinga dan lehernya..dia terasa geli juga dan aku bawa tanganya ke senjataku yg mula mengeras..matanya mula kuyu menahan api yg membara dan tanganku merayau didlm kainnya dan dicelahan yg masih kering..upppp mcm tersedak..aku hanya tersenyum dan dia masih malu..syg..abg minta izin utk masuk ye, aku berbisik padanya..dan aku juga meminta dia bermain dgn senjataku..aku lalui jariku dicelahan dan mula ada air yg keluar dan dia menahan tgnku seketika..gelilah bang..sekejap saja syg..abg bagi syg rasa sedap yg amat sgt kataku memujuk..arrrrrrrhhhhh tiba2 kedengaran darinya..

Kainya ku tanggal, diikuti dgn pantiesnya yg sudah basah dan membaringkannya dgn perlahan..aku mencium bibirnya dan dpt response yg menggalakan..pakaiannya ku tanggal tinggal coli yg menutup teteknya yg gebu juga dan puting yg warna kemerah2an ku hisap dgn perlahan..nafasnya mula menandakan dia dah khayal juga..ku beri ciuman dari atas, menghisap dan meramas teteknya yg makin mengeras sementara jariku bermain dgn vaginanya..air yg keluar menambah kesedapan..kulurut ciuman hingga ke bawah dan membuka kelangkangnya utk ku jilat kelentitnya yg kemerahan juga..abgggggggg katanya manja bila lidahku mula menusuk kelubangnya dan bila ku sedut..sedap tak syg? sedappppppp bangggggg, awwwwwww…arghhhhhhhh, abggggggggg..rengeknya. Renggekan itu membuat aku lebih teransang, aku naik semula dan mencari teteknya..aku berbisik padanya dan menjilat2 telinganya..nafasnya turun naik menahan…abggggggggggg katanya lagi..sabar syg kataku..we have all nite..aku mengambil tanganya utk dia merasa apa yg telah dia buat padaku..tengok syg..adik abg nak kat syg dan agak terperanjat bila melihat btg ku yg berukuran 8 inci dan besar..syg nak bang..tentu adik syg suka..katanya sambil tersenyum..off course dear kataku..abg masuk ok..hmmmmmmmmm

Aku membuka kakinya dgn lebar supaya senang utk ku menusuk btg ku kedlm lubangnya nanti…dgn perlahan aku meletakan btg ku di celahannya sambil jariku masih bermain dgn kelentitnya..dlm khayal aku menusuk masuk..aduhhhh sambil tgnnya memegang erat tanganku..hanya sekali itu saja kedengaran..ayunan ku perlahan membuat isteri ku terbuai dlm khayal…abgggggggggg, sedapppppppppnya bang..sedappppppp bang it’s wonderful, awwwwwwwwww,arghhhhhhhhhhh ayunanku makin layu dan response isteri bergerak sama..seolah-olah kami mendayung bersama…syg tunggu abang ok..i will give you the signal kataku..dia hanya mengangguk dan memeluk tubuhku…ok syg get ready for me…aku tahu dia dah mula kejang dan akan climak sekejap lagi..walaupun aku boleh bertahan lagi tapi aku tidak mahu dia keseorangan..ayunan ku makin laju dan laugan isteriku makin kuat juga..abangggggggggg, abangggggggggg jeritnya..ok syg..nowwwwwwwww kataku. Kami sama-sama sampai ke kemuncak dan kepenatan..abg tarik keluar btg abg ye..haaaaaaaaaa jgnlah..syg nak batang abg lagi..satu ciuman aku beri..ok..abg alih sikit ye..nanti syg sakit..aku menatap wajahnya dan kami berkucupan dan tanganku membelai seluruh badannya dan isteri ku berbisik..sedaaaplah bang..syg nak lagi boleh?..I’m yours sweetheart..abg akan beri anytime you want..itulah nikmatnya bila bersama buat kali pertama dan aku pasti malam2 kami akan lebih hangat lagi apabila aku boleh mengajar isteriku berbagai cara dan posisi kerana she is fantastic….

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience