3925 Views |  Like

Rogol Mak Sendiri

Age when it happend: 22
Where it happened: KL
Langauge: Malay
Sex: Male
Rating: 2
Category: Straight

Bila korang dengar tajuk ni, mesti korang tak sabar nak dengar. Ini memang kisah benar. Dan 100% memang terjadi.
Mana ada orang rogol mak sendiri. Siapa yang buat, memang
hebat la. So, aku mulakan cerita. Jangan melancap lagi tau.
Kat rumah aku, macam mak-mak lain kat rumah, diorang akan berkemban je.
Tak pun, diorang akan pakai pakaian sambilewa je. Tu yang
sampai anak-anak asyik liar je tengok tetek mak terjulur
keluar melalui celahan bajuk terkoyak di ketiak atau
bila diorang tidur di ruang tamu.
Yalah, bila tidur di ruang tamu, dengan pakaian kemban,
ada sampai satu tahap, kain terselak atau ikatan kain
terbukak di bahagian atas.
Sebab tu, kalau sape2 jadi mak, pakailah elok2 walaupun
duduk kat rumah. Tak pakai tudung pun takpe, jangan
lah sambilewa sangat hingga mengaktifkan nafsu syahwat
anak-anak.

————-kisah ringkas 1 ————————-

So, satu ketika, saya ambil peluang pergi kat mak saya
yang duduk kat sofa. Oleh sebab bajunya terkoyak di
sebelah tepi, maka saya pun cuba menyeluk jari (jari je, hehe)
ke celahan tersebut. Dapat sentuh tetek mak. Masa tu rasa
nak menjerit sebab dah lama teringin nak pegang tetek mak.
Pastu cuba pulak pegang punting tetek dia yang hitam coklat tu.
Susah jugak, sampai berpeluh-peluh saya. Kadang-kadang mak
menggeliat. Bila dapat je sentuh punting dia, terus rasa
batang pelir saya dah menegang! Wah, memang rasa ghairah.

Pastu, ambil peluang ramas-ramas tetek ibu dari luar baju.
Rasa lembut dan indah. Masa kecik2 dulu jadi minuman.
Bila dah besar, jadi bahan seks pula lah. Tak gitu?

Mujurlah bila mak tersedar, dia tak perasan dan saya
buat-buat cari selipar. Terus saya balik ke bilik. Fuh!

Dan pada masa tu aku tanam niat nak buat benda yang lagi
besar!

————–kisah ringkas 2 ———————-

Beberapa hari lepas tu, aku perasan kain mak aku terbukak
dari atas. Maka terdedahlah tetek dia. Aku melompat
kegirangan!

Apa lagi, aku pun perlahan-lahan menyentuhnya.
Memang rasa seronok. Lepas tu aku jilat-jilat.

Lepastu aku hisap-hisap. mak aku masih tak tersedar.

Apa lagi, aku ambil peluang sentuh burit mak aku.
Wah, makin seronok aku.
Aku cium mulut mak aku.

& akhirnya aku akui aku dah rogol mak aku, walaupun
tak masukkan batang aku ke dalam burit mak aku.

———–hubungi aku ——————-

kepada sesiapa yang nak buat seks dengan aku,
atau mak-mak yang kegersangan seks,
atau gadis-gadis yang inginkan seks,
atau janda-janda yang mahukan seks,
aku akan layan korang dengan segala daya
yang aku ada, yang hebat ni.

Malah aku akan belanja korang makan.

Korang boleh hubungi aku di :
sugardaddy85 kemudian diikuti at gmail dot com

Sila tinggalkan nombor telefon untuk aku hubungi
korang, dalam emali tu ye.

Aku pun sangap seks macam korang. Jom buat seks.
Kita buat kat hotel mahal atau kat rumah aku.
Dijamin selamat. Kalau rumah korang pun selamat, apa
salahnya.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience