162 Views |  Like

Rina

Age when it happend: 17
Where it happened: Asrama
Langauge: Malay
Sex: Female
Rating: 6
Category: Straight

Aku pernah di paksa melakukan seks seramai 12 orang budak lelaki di asrama. 12 batang masuk dalam puki aku.. Ada yang besar, ada yang kecik, ada yang gemuk ada macam lidi je.. Walaupun mcm terpaksa tapi Best giler siot….

Kesemuanya main pancut dalam puki.. Nasib baik aku tak pregnant.. Tak tau pun, tapi mmg layan la.. Sekarang nie aku dah insaf.. Taubat.. Aku dah kena sekali 12 orang cukup lah.. Sekarang aku pelajar U dan bakal melanjutkan pelajaran ke Amerika..

Semoga aku dapat suami yang baik2…

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience