165 Views |  Like

pengalaman ku

Age when it happend: 20
Where it happened: umah aku
Langauge: Malaysian
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

hai…..nie aku nak cr=erita la pengalaman aku lak .maklum lah selama nie aku selalu baca cerita orang.nak juga aku berkongsi cerita ngan semua kan.cerita nyer beginie.aku ader la sorang awek tu nama nyer aku panggil wa jer.kira cantik gak la.aku ngan dier selalu la ringan-ringan.tapi takk pernah berat. satu ari tu aku nak pergi kl .ader kerja sikit. oh yer aku nie asal terengganu. aku cakap kat dier. dier pulak nak ikut.aku cakap ader kerja dan dier janji tak kacau aku. aku pun on jer la. dalam bas tu biasa la hanya ringan jer.nak buat berat macam mana orang ramai .kat kl tak der aper-aper berlaku.malam tu aku balik k trg.aku ajak dier balik umah aku dul..dier tak nak.puas aku pujuk baru la dier nak.samapi umah aku terus kami bercium.umah aku memang takder orang coz aku tinggal sorang jer…mainpunya main aku hisap dier punyer dier pun hisap aku punyer….huh sedap gile.aku pun nak masuk ke dalam dier punya tapi dier tak nak .aku frust gila.tak dapat la aku merasa cipap kalau ader sesaper nak merasa batang aku yang 6.5 inci nie mail la kat aku.kalau area terengganu janji dapat punya.kalau area lain kita rancang dulu ok.mail aku kat m_maneer kat surat panas.aku balas punya.kalau dara pun aku tak kisah.kira sama la kan dare temu ngan teruna

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience