1638 Views |  Like

noname

Age when it happend: 17
Where it happened: small village
Langauge: Malaysian
Sex: Male
Rating: 1
Category: Straight

Tika itu aku tidak sekolah lagi, malahan untuk cari pekerjaan. Langsung pindah ke kampung tempat keluarga asal buat kerja sambilan di kampung. Sama-sama tinggal dengan keluarga yang masih bersaudara.

Tidak lama kemudian, satu hari aku penat sekali buat kerja-kerja tanaman semula pokok pertanian di kebun. Sepupuku bernama anita pada biasanya lepas makan malam ajak ngobrol-ngobrol.

Aku layani juga bualannya, tetapi satu ketika aku terlelap kerana keletihan dan ngantuk. Ini disedari sepupuku, lantas dia suruh aku masuk tidur saja. Aku pun bangkit terus masuk kamar. Yang lainnya di rumah itu sudah senyap barangkali juga sudah tidur.

Tidak lama kemudian aku terjaga dari tidur kerana terasa tangan perempuan memegang badanku. Rupa-rupanya anita yang tadinya rajin ngobrol sudah ada disampingku. Katanya kesian aku keletihan, jadi dia datang untuk memicit badanku.

Aku kata tak mengapa, jangan bersusah payah untukku. Namun dia tetap ingin menolong memicit badanku. Oleh sebab dia ingin menolong dan aku rasa sedap sekali picitnya, dan lagi aku memang sudah lama tidak dipicit, aku turut saja kehendaknya.

Alangkah sedapnya tangan halus mengulus-ngulus dan memicit-micit lembut ke tubuh badanku yang tidak berbaju, cuma pakai kain sarung saja.

Mula-mula aku disuruh meniarap, sambil sekali-sekali dia bercakap yang entah aku tidak berapa dengar, dia memicit seperti menyayangi aku. Picitan dibuat dari atas kepala hingga ke tengah badan, dan akhir sekali ke bawah kaki. Saya memang tidak memakai seluar dalam ketika itu, jadi kain sarung aku diselak ke bahagian atas hingga tangannya mengusap-ngusap ponggongku. Ketika ini tidak perlu lagi aku ceritakan keindahannya dunia ini. Batang aku …..

Beberapa minit kemudian, dia menyuruh aku terlentang pulak. Kali ini batang aku yang sudah lama keras, terus tegak 90 darjah. Aku buat seperti tidak sedar perkara ini. Dan Anita juga seperti tidak menyedarinya walaupun memang ada lampu kecil menyala.

Sesekali tangannya dan sikunya terlanggar batang aku. Kami tetap teruskan perbualan kisah masih di sekolah. Apabila sampai giliran memicit di bahagian tengah badan, aku seperti menggeletar saja. Begitupun dapat aku rasakan tangan sepupuku turut menggeletar. Namum dia tetap teruskan kerja-kerja memicit di bahagian perut dan sekali-sekali tetap dia menyenggol batangku yang sudah tidak sabar lagi untuk dilayan.

Untuk makluman pembaca, memang sebelum ini tidak pernah aku disentuh oleh seorang gadis, tapi entah kenapa pada malam ini aku mendapat rezeki seperti diundang. Dan pada pendapat aku, sepupuku ini yang hampir sebaya dengan aku juga sudah begitu matang dan berani untuk melayani kehendak nafsunya yang tidak dapat ditahan-tahan, sebab sudah di hadapan matanya. Atau memang dia bersimpati dengan aku atau memang menaruh perasaan terhadapku.

Sebetulnya kami memang sudah rapat sejak kecil lagi, dan ketika dewasa kami teruskan perhubungan hingga ke kebun sayur dan tanaman lain di kampung, kami memang berduaan saja. Keluarganya memang tidak menaruh syak kepada kami.

Aku tersentak bila dia terus pegang batang aku dengan lembut. Walaupun dibatasi dengan kain sarung yang aku pakai itu, sudah cukup membuat aku tidak berdaya untuk mengelak. Malah aku serah saja sebab terasa begitu nikmat sekali.

Dia rapatkan mulutnya pada telingaku dan minta izin untuk melihat dan memegang tanpa batasan kain. Aku diam saja, tapi tanganku tanpa disedari sudah memegang tangannya. Dia memakai baju kurung biasa.

anita terus masukkan tangannya ke dalam kain menerusi bahagian bawah dengan perlahan-lahan sekali. Sedikit demi sedikit tangannya mencari kemaluanku. Aku pejam sebentar-sebentar dengan nafas kami berdua sudah tidak dapat ditahan lagi. Dia sudah tidak bercakap lagi. Terus di selak kain aku dengan sebelah tangan lagi. Dia melihat terus kemaluan aku dan berkata abang punya keras dan besar.

Terus terang dia kata belum pernah lihat kemaluan seorang lelaki sebelum ini, melainkan saya punya. Aku diam saja tidak cakap sepatah pun. Tapi tangan aku diam tak diam sudah masuk dalam baju kurungnya dan terus menyentuh buah dadanya yang sedang besarnya.

Aku pula minta izin untuk lihat buah dadanya. Dia setuju tapi minta janji supaya tidak beritahu siapa-siapa. Aku setuju.

Bersambung….

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience