316 Views |  1

mak su

Age when it happend: 11
Where it happened: at home
Langauge: malay
Sex: Male
Rating: 6
Category: Straight

aku tidur rumah atuk aku,sebab mak ayah dan adik2 pergi ke serawak,aku tak mau ikut sama,sebab takut naik kapal terbang.masa nak tidur atuk aku kata ,aku kena tidur dengan mak su aku di bilik nya.aku tak mau ,aku nak tidur kat sofa aje.mak su aku kata tak takut ke tidur sorang kat luar,nanti…….dia menakutkan aku .aku pun ubah fikiran dan mau tidur dengan mak su aku.
Aku tidur memang tak suka pakai seluar dalam,tiba2 aku rasa ada tangan mengosok2 konek aku apa lagi meneganglah konek aku walau pun belum bersunat lagi,tapi konek aku masa tu bolih tahan juga besarnya,ada lah besar pisang mas bila menegang.
Mak su aku warning aku jangan cakap dengan sesiapa.ok.mak su teringin nak hisap konek kau,bolih tak?aku dah rasa sedap dia urut2 konek aku,aku kata bolih tapi mak su mesti bagi aku pegang tetek mak su.ok pegang dan ramas perlahan2 ya.Dia terus hisap dan menyonyot konek aku macam dia nyonyot icecream.Lepas tu baru dia suruh aku ramas2 tetek dia,aku dah tak tahan ,aku terus hisap puting tetek dia,mak su aku kesedapan,macam dia makan lada.kemudian dia suruh pulak aku jilat cipap dia.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience