6078 Views |  4

LIN (3)

Age when it happend: 23
Where it happened: Sungai Petani
Langauge: Malay
Sex: Female
Rating: 5
Category: Straight

Hi..aku datang lg..cerita aku masih panjang..banyak first time yg aku alami sebenarnya…aku sambung citer hari tu.. Dia bawa aku makan di Butterworth..masakan Minang kalao tak silap aku.. Itulah kali pertama aku rasa dihargai sebagai seorang perempuan.. Dia sangat gentleman memberi layanan kepadaku..kenapa? Ya..aku faham..dia banyak terdedah dengan tabiat orang luar negeri cara melayan tetamu..lebih2 lagi perempuan..walaupun sebenarnya kalao nak diambil kira..aku tidak sepadan langsung dengan dia.. Orangnya berpendidikan tinggi..mempunyai kerjaya yang hebat..handsome dengan jambang yang lebat tetapi rapi walaupun mata sedikit kecinaan.. berkacamata dengan bibir sedikit kemerahan walaupun dia seorang perokok.. Aku telah jatuh cinta sebenarnya! Orangnya cool dan tenang walaupun agak kelakar..pandai mengambil hati.. Waktu beransur gelap ketika dia mengajak aku keluar dari tempat makan dan ingin menghantar aku pulang.. Tapi hujan lebat dan Bandar Seberang Jaya yang jem teruk melambatkan pergerakan kami.. Aku..seperti biasa mula tidak keruan..sedang aku lihat dia tetap tenang dan sesekali ikut menyanyi lagu Casablanca dari corong stereo kereta.. Makin gelap malam..makin aku gelisah..kian lebat hujan di luar kereta kian hujan di celah kangkangku menjeruk..berlendir2. aku menantikan serangan pertamanya tapi dia masih seperti tadi..aku mula terfikir..mungkinkah dia tidak berminat denganku yg chubby ini? Akan terlepaskah aku dengan duda serba ada ini? Akhirnya aku membuat keputusan..kalao dia tidak memulakan serangan..aku akan menyerang dia..aku akan lakukan..aku telah nekad..by hook or by crook aku akan dapatkan dia malam ini! Ketika Pajero melewati tol Sg Dua menghala ke Sg Petani..aku dengan penuh debaran terus memegang tangannya..dia cuma biarkan..bulu2 lengannya menjadikan semua bulu yang ada pada tubuhku meremang..dia masih tenang dan membiarkan sahaja aku melurut2 lengan sasanya.. oohhh..aku dapat rasakan yng kelentitku ketika itu mengeras kerana aku membayangkan tubuh sasa berbulu duda berumur awal 40an itu berbogel depanku dan bersedia untuk menerkam..dan ketika kami melewati susur Sg Muda..dalam malam yang pekat hitam..dalam hujan yg mencurah2..aku perlahan2 merangkul lehernya yg sedang memandu..dapat aku rasakan yg dia memperlahankan sedikit kereta..terus aku cium pipinya..lama aku benamkan hidungku disitu..kemudian aku turunkan bibirku ke lehernya..aku cium..aku kucup dan aku jilat2 lehernya..agak lama aku bermain2 di situ..aku dapat rasakan sesekali dia seperti menahan nafas..tapi aku pula yg dah jadi terlebih stim..kemudian lidah aku menjilat2 cuping telinganya.. Waktu itu aku dapat rasakan bulu2 lengannya mula meriding..dengan lembut dia merangkul bahu dan merapatkan kepalaku ke dadanya..tudung kerjaku perlahan2 dia lurutkan..aku berdebar sedikit sambil kepalaku aku rebahkan ke dadanya..ketika itu tangan kananku berada di bahunya manakala tangan kiriku berada betul2 di atas paha kirinya.. Dia memandu dengan sebelah tangan kerana tangan kirinya memaut tubuhku sambil tangannya merayap2 sekitar bahu kiriku..sekitar leherku..naik ke pipiku..mengusap2 lembut telingaku..cuma bila jari2nya mula turun dari leher ku ke pangkal dadaku..aku seperti terkena renjatan elektrik…dia menjeling sambil tersenyum dan bertanya kenapa..aku dah tak mampu untuk berkata2..cuma menngelengkan kepala..air liur membeku di tekakku..kusyen kereta yang luas memudahkan dia menarik aku agar lebih rapat dengannya..kakiku dah ternaik ke atas kusyen kereta kerana tubuhku menyenggeng ke tubuhnya.. Huh..orang lama.. orang berpengalaman..jangan main2..jangan diusik dia..padahlah akibatnya..entah bila jari2nya membuka 3 butang uniform kerjaku di bahagian atas dan dengan penuh kelembutan bra aku ditariknya naik ke atas..ahhh..jejari kasar itu mula memainkan puting tetekku..tetekku memang agak besar tapi putingku masih sangat kecil..bersilih ganti tetekku menjadi hidangan jari jemarinya..kedua2 putingku menjadi habuan jari2nya..oouuhh..amat nikmat aku rasakan kerana belum pernah aku diperlakukan sedemikian..yang aku jumpa sebelum ini semuanya jantan jongos..tak guna langsung. Tubuhku menggigil kerana aku klimax akibat gentelan puting dan ramasan tetekku..aaahhh abanggg.. perlahan tapi jelas suaraku..dia cuma menjawab eeemmm… Mataku terpejam serapatnya..kerana dilambung nikmat ramasan dan gentelan tadi..tapi aku mahu lebih dari itu..aku buka mata dan merendahkan kepalaku ke bahagian perutnya..tangan kiriku terus berkerja tanpa di suruh2..aku mula mengusap2 bonggol di celah kangkangnya..rasa seperti agak besar..tapi masih di dalam seluar..aku dapat rasakan dia semakin membengkak ketika dia merubah sedikit kedudukannya..mungkin untuk lebih selesa..aku belum puas hati..aku cari zip seluarnya..dengan hati2 dan cermat zip jeansnya dapat aku turunkan..demi terbuka saja terus jari2ku menggagau ke dalam..oouuhh..woww..besarnya..aku usap2 sedikit kemudian terus aku keluarkan batang butohnya..wow..tegak mencanak ke atas..aduh makkk..besar dan panjangnya..kepala butohnya besar berkilat..takoknya tebal dan batangnya berurat2 melingkari batang yg sangat keras berdenyut2 di dalam cekakan jari2ku..aku terkejut tadi kerana dia tidak berseluar dalam..bila aku dongakkan kepala ke atas melihatnya..dengan senyum dia berkata..memang tak pernah pakai pun..tak selesa kalau pakai..rimas katanya.. Belum sempat aku menjilat kepala butoh hebatnya..dia meminta aku bangun..rupanya kami dah sampai tol Sg Petani utara.. Sekitar 20 meter selepas tol..dia memberhentikan Pajero ke tepi jalan..hujan masih menggila..banyak kereta yg berhenti berbaris di tepi jalan selepas tol itu.. Entah bagaimana dia lakukan..dengan satu tekanan butang tiba2 saja kusyen keretaku rebah ke belakang dan aku pun turut terlentang dengan dada terbuka..sekali lagi dia membetulkan kedudukannya..tangannya membuka seluar kerjaku dan seluar dalam hitamku turut terlurut ke bawah..di aras lutut. Waktu itulah aku mula merasakan yang aku ini seorang wanita yg punya keinginan sex yg tinggi dn kuat tapi aku tak cukup ilmu untuk melakukan foreplay..tangan kirinya d letakkan di belakang kepalaku..bibirnya dirapatkan ke bibirku..aku tidak tahu apa yg dilakukannya..cuma aku melayang2 dan hilang entah ke dunia mana..cuma kerapnya aku kelemasan tak cukup nafas..tercungap2..bibirnya membuatkan aku lupa diri dan dengan mulut yang ternganga kerana aku tidak pandai berciuman..bibir aku dilumatkan semahunya..cuma aku bertambah ghairah yg melambung2 bila banyak airliurnya aku telan kerana pada waktu yang sama tangan kanannya meramas2 dengan kuat tetek besarku kedua2 belah bergilir2 tanpa henti. Aku climax lagi dan punggungku terangkat2 bergoyang menahan stim bila pukiku memancutkan airmani.. Aku mengerang semahuku bila bibirnya lekang dari bibirku.. Bibirnya turun ke tetekku serentak dengan tangannya turun ke tundunku..dia meramas2 dengan kasar tundun benggaliku yg memang cukup tembam sambil mulutnya mengemam puting tetekku dengan kuat dan sesekali lidahnya menjilat2 putingku yg masih sangat kecil..lama tetekku menjadi mangsa mulutnya.. Dan aku klimax lagi ketika dia meramas2 muka pukiku yg penuh berisi dan menggentel kelentitku..badanku bergegar kuat..punggungku terngkat tinggi dan aku mengerang sepuasnya.. Aahh..dia memang sangat berpengalaman..tahu saja apa mahuku dan kenal tempat stimku tanpa perlu d beritahu.. Dalam aku memejam mata dengan puki terkemut2 nikmat..air puki yg entah banyak mana membasahkan kusyen Pajero Hotel itu..tiba2..inilah first time aku..jari hantunya menekan masuk ke lubang juburku..ahhhhh sedapnya banggg..kali pertama aku merasainya..amat sedap sekali.. Jari hantunya terus keluar masuk dengan mudah kerana air pukiku banyak meleleh ke situ…dari sebatang jari dia masukkan sebatang lagi..semakin sedap..mulut aku ternganga dengan mata terpejam..oouuhh 3 batang jarinya dah masuk ke dalam…agak mudah kerana aku dah tak mampu mengemut lagi..masih merasai nikmat tadi dan kelesuan dengan pancutan sebanyak 3 kali..jari2nya terus bermain2 keluar masuk lubang juburku..aku amat menikmatinya..menggigil dan bergetar2 sekujur tubuhku bila 4 jarinya terbenam ke dalam lubang juburku..aaahhhh…eeemmmm…ooohhh..hanya mampu mengerang dan merengek nikmat sahaja…bagaimana aku tak gila..ketika jari2nya keluar masuk lubang juburku..ibu jarinya menenyeh2 kelentitku.. Dia bertanya…ina tak pernah rasa? aku cuma mampu menggeleng sambil mengerang.. Ina sedap? EEmmmm…jawapanku cuma rengekan.. Ina puas? Abaaannngggg…aku terpana… Kemudian dia cabutkan jarinya yg berlendir2 dari lubang juburku dan menarik badanku menjadi mengiring sambil membengkok…punggungku hampir dengan batang gear… Aku memang bodoh..jahil tentang sex.. Tiba2 aku merasakan sesuatu yg panas dan licin di celah lurah punggungku di bahagian belakang..tanganku terus menggagau benda itu..oohhh besar panjang panas dan kepala butohnya berlendir..perlahan tapi kemas..perlahan2 kepala butohnya menekan lubang juburku..perit seperti mahu koyak.. Aku pejam rapat mataku..aku tahan nafasku bila kepala butohnya dah berada di dalam lubang juburku..beberapa ketika dia diam..cuma setiap kali kepala butohnya mengembang..aku menjerit sedikit kerana terasa pedih..perit dan ngilu tapi sedap..aku ketapkan gigiku..ooohhh separuh batang butoh besarnya terbenam di dalam lubang juburku..perlahan2 tapi tetap..batang butohnya keluar masuk..dalam 15 minit atau lebih..dia cabutkan batang butohnya dan menarik tubuhku..dia mencekak rambutku dan terus menekan kepalaku ke kepala butohnya..demi terbuka saja mulutku..kepala butohnya dah berada dalam mulutku.. tak muat..penuh mulutku..besarnya kepala butoh dia..aku cuma buat setakat aku tahu..aku nyonyot dan jilat2 kepala butohnya.. Tiba2..ok ina..pakai seluar semula..abang hantar ina balik.. Kenapa tanyaku? Dah pukul 11 ni..nanti bising pulak mak ayah ina.. Aku cuma mengangguk dan mengenakan seluarku sambil membetulkan baju kerjaku.. Dia pula dah siap zipkan semula jeansnya..kemas.. Dia terus menggerakkan kereta dan hujan mula rinai..cuacu malam makin gelap pekat..dari tol ke rumahku di Taman Ria sekitar 5 minit saja.. Ketika sampai di hadapan rumahku..dia mengucup dahiku dan mengucapkan terima kasih..oohhh..hebat sekali
duda ini.. Sebelum aku melangkah turun aku sempat bertanya..abang tak climax tadi? Tak apa katanya..lain kali ada lagi kan? Aku memang betina gatai puki..tanganku terus menggagau celah kangkangnya..aku kuit2kan jariku dan bertanya..berapa inci bang?..hehehe..pendek jer..7 inci setengah jer katanya..dan saiznya memang hampir2 3/4 lenganku..memang cukup gemuk.. Ina nak lagi nanti.. Bolehh.. Aku melangkah turun kereta dengan suatu rasa kelainan di juburku.. Dan malam itu aku terus tidur tanpa mandi..aku keletihan.. cuma yg pasti juburku berdarah bila aku ke bilik air..dan jalan aku mengengkang.. Ada lagi.. Jumpa aku dalam LIN (4)…

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience