270 Views |  Like

kanak

Age when it happend: 7
Where it happened: my house
Langauge: malaysian
Sex: Male
Rating: 1
Category: Straight

cita ni mase aku berumur 8 thn n mase tu ku dah sunat….
mase kak ida ku gi tidor rumah ku….mase tu kak ida nk mandi tp bilik mandi rosak…kak ida pun mandi dlm bilik ku….pastu ku ternampak kak ida ku mandi n ku pun intai lah kak ida ku mandi pastu kak ida nampak ku intai dia mandi…kak ida pun pangil ku n dia ajak ku mandi nge dia….ku pun masuk lah n ku tengok kak ida ku punye dada besar n ia punye pepet mcm baru cukur..kak ida pun tarik ku
aku pun nanya “nk buat pe ni” kak ida ku pun jawab “nk main x” aku pun kabor “nk main lah. nk main pe”kak ida aku pun jawab”main pepet”aku pun kabor”nk lah”pastu kakida aku gi jilat ku punye konek ndia masuk aku punye konek dlm mulutnye…pastu ku punye konek tiba2 sting n konek panjang sgt..pastu kak ida kata ni boleh wak asut ni….. pastu aku rase nk kuar air mase 2 mana ku tau tentag air mani ….bersambung

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience