1713 Views |  Like

HIKIRA the SEXWOMAN

Age when it happend: 14
Where it happened: my friend house
Langauge: Ahasa Malaysia
Sex: Male
Rating: 9
Category: Straight

ayah dan mak sya brpindh k luar ngara iaitu jepun.Aku tinggl d rumh banglo.
aku(Zul) bersekolh di Shirota Private High School.Disitu aku brkawan dngan seorang gadis jepun,Hikira.

Pada suatu ari kami blajar brkumpuln di rumh aku.Ayah aku prgi Paris untuk sbulan dan mak aku pula ke New York ade Khursus.pada waktu blajar dia mmakai pakaian cukup seksi.
Orang gaji aku pula tidak bkrja slama sminggu.Ayah dan ibu hikira prgi k luar ngara ada khursus.aku tidk tahu bahawa dia gile seks.kjadian ini berlaku apabila hikira tidk dapat tahan nafsu.Dia mminta aku untuk brmain.tiba2 nafsu aku brubh ke baik mnjadi ssuatu.

Dia mmbuka bajunya dan mnyuruh aku untuk mmbuka baju skali.Kami brmain diatas katil aku yg empuk.Mula2 dia mnjilt batang aku.Slpas itu,dia mnyuruh aku untuk mmasukkn batang ke dalam cipapnya.Sblum air mani aku kluar,dia mngnbil batang aku dan menghisapnya.

Aku tidk prasan bahawa dia sudh mmbkal kondom untuk aku.Aku pakai kondom trsbut dan mmasukkn batang aku k dalam pantatnya.aku mlakuknnya brkali-kali.Sungguh puas.apabila sudh pnat kami mndi brsama2.tubuh badannya yg sunggh slim.

Siap brmandi,tanpa brbaju kami tidur brsama-sama di katil.Ada masanya aku mmgang teteknya yang amat bsar dan aku juga brksmpatan untuk mmegang pepeknya.

Esok pagi sblum aku bangun dari tidur,dia mnyediakan sarapan untuk aku.Kami brmakan di meja yg sama. habis sahaja makan ,aku mmbuat skali lagi brsamanya krana kinginannya.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience