1939 Views |  Like

GX

Age when it happend: 22
Where it happened: Rented house
Sex: Male
Rating: 10
Category: Straight

Aku bekerja sebagai buruh di sebuah bandar kecil. Disebabkan aku perantau aku terpaksa menyewa bilik di sebuah rumah kayu kecil seorang perempuan Cina bernama Elaine. Dia berumur 35 tahun dan belum berkahwin. Dia tinggal seorang di rumah tu dan aku saja yg menyewa bilik disitu.
walaupun dah berumur dan belum berkahwin Elaine seorang wanita yg cantik. Badannya tinggi lampai dan berisi, dan kulitnya licin dan putih.

Pada suatu hari aku tak pergi kerja sebab cuti. Aku saja lepak didalam bilik ku sambil mendengar muzik. Tiba-tiba aku terdengar Elaine memasuki bilik mandi yg bersebelahan dengan bilik aku. Dinding kayu rumah ini berlubang-lubang dan aku boleh melihat didalam bilik mandi dengan mengintai melalui salah satu daripada lubang-lubang itu.

Aku nampak Elaine dah masuk ke dalam bilik mandi dan menutup pintu bilik mandi. Lepas tu dia membuka baju T nya dan seluar pendeknya. Hati ku berkobar-kobar melihat Elaine memakai coli dan seluar dalam putih sahaja. Konek ku mula menegang. Lepas tu dia melepaskan tetek nya yang besar keluar dari colinya. Aduh! Seksi nya Elaine bila dia memakai seluar dalam sahaja! Aku menggosok-gosok konek ku yang semakin mengeras.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience