648 Views |  Like

Doyok

Age when it happend: 18
Where it happened: jakarta
Langauge: Malaysian
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

Saya amat berahi dengan cewek.
Suatu hari saya ternampak cewek lalu dibelakang kedai.
Saya ikut dia..dia sungguh cantik sekali dengan pakaian yang menggiurkan. Dia memakai skirt ketat menampakkan pangkal pehanya. Bajunya juga ketat menampakkan buah dadanya yang montok itu.
Aku terus mengekorinya. Waktu itu jalan sunyi tiada orang yang lalu..aku makin menghampirinya. Lalu aku dapati dia menunjukkan reaksi positif. Dia memanggil aku berasmara dengannya.
Aku pun mendekatinya terus diciumnya aku dengan ganas. Tangannya meraba-raba tubuhku..lalu tiba-tiba aku terasa tangan kirinya memegang penisku. Penisku semakin keras dengan perbuatannya. Sambil mengucupku di membuka butang seluarku perlahan-lahan kemudian memasukkan tangannya ke dalam seluar dalamku dan memegang penisku. Dia mula mengurutnya.
Aku semakin berahi, lalu aku membuka zip skirtnya dan pantynya. Aku meraba cipapnya yang terasa panas itu dan mula menggosoknya. Dia mengerang tanda ghairah..
Aku meneruskan hajatku lalu membuka bajunya..kemudian dia membuka butang bajuku satu persatu..aku tidak tertahan lagi.
Aku memasukkan penisku ke dalam vaginanya. Dia mengerang..
Aku memasukkan dan mengeluarkan penisku berulang-kali hinggalah keluar air nikmat dari penisku..dia merengek tanda puas..kemudian merasa air maniku…

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience