447 Views |  Like

di jolok suami tuan rumah

Age when it happend: 22
Where it happened: my room
Langauge: malay
Sex: Female
Rating: 2
Category: Straight

‘abang man,kak zie ade ke?’ itulah soalan biasa aku bila berjumpa suami tuan rumah .dimana aku menyewa bilik rumah mereka..pasangan muda yang lama berkawin tapi takde anak..bilik aku kecil aje..sewa pun murah..aku suka rumah ni.sebab bersih dan macam macam ada..nak di jadikan cerita.aku ada skandal dengan abang man..mula mula tu tak lah selalu..tapi sejak..kak zie.kerap out station..aku pula seolah isteri dia..hampir setiap aku di gomol..di jolok..abang man cakap,dia tak tahan tengok tetek aku..geram.bawah aku pun ketat lagi.sedap main..

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience