6718 Views |  Like

Bini muda anak satu

Age when it happend: last year
Where it happened: Friend Party
Langauge: malay
Sex: Male
Rating: 2
Category: Straight

aku seorang yang gilekan seks. Aku mula berjinak-jinak dengan seks pada usia yang agak muda. Pada pertengahan 20-an,aku mula bosan dengan seks yang biasa di ranjang. Aku bosan dengan aksi yang same setiap kali di atas katil. Satu malam,aku ke kawasan pelacuran untuk mencari bahan-bahan untuk fantasi seks. Aku telah membeli satu konek palsu atau dikenali dildo. Dildo tu agak besar. Berukuran 8inci. Maka bermulalah kisah-kisah seks yang extrem. Aku masukkan dildo ke dalam pantat pasanganku sambil menggomolinye. Selepas menggunakan dildo tu selama 2-3bulan,aku mula bosan. Otak aku piki nak main ikat-ikat plak. Dah dapat mangsa aku projek kaw-kaw ape yang aku fantasikan. Memang seronok. Lepas 2-3bulan aku mulai bosan. Aku terpiki nak beromen smbil ajak kawan-kawan aku join sekali.

Maka bermula la perancangan aku untuk melaksanakan fantasi seks aku yang gile nie. Mule-mula dapatkan mangsa,kemudian dapatkan geng yang sporting. Hehehe. Aku mula mencari gadis-gadis yang sedap-sedap untuk projek aku tu. Setelah puas mencari,aku tak jumpe gadis yang ade fantasi seks macam aku,iaitu diromen oleh banyak laki dalam satu mase. Maka timbul idea untuk gangbang secare pakse.

Satu hari,member kepada member aku mengadakan satu majlis kecil-kecilan untuk sambutan hari jadi pertama anaknye. Rumah tuan rumah nie rumah teres satu tingkat. Simple je rumah dia. Majlis diadakan pade jam 6pm sampai ke malam. Majlis itu turut dijamu dengan minuman keras memandangkan tuan rumah agak open minded dan tak berapa nak alim.

Dalam kol 10.30,tetamu-tetamu mula beransur balik. Maka tinggal geng-geng aku dan tuan rumah termasuk bini dan anak dieorg. 2-3 orang tetamu kat situ memang dah out,mabuk abis. Sampai ade sorang awek tu muntah dan terkene ckit kat baju bini tuan rumah,sha. So sha minta diri untuk membersihkan diri dan baju die. Die pun masuk ke bilik dan mandi. Tuan rumah pulak entah kenapa tibe-tibe menawarkan diri die untuk menghantar tetamu-tetamu yang mabuk tu balik. Setelah berbincang,aku dan geng-geng aku,dalam 3orang setuju untuk lepak di laman sementara nak tunggu die balik. perjalanan ade la dalam sejam,rumah budak-budak mabuk tu agak jauh. Mase nie tak terniat lagi nak buat bende bukan-bukan.

Selepas tuan rumah gerak,kiteorg lepak je,aku dan lan masuk ke rumah nak amik air. Tibe-tibe sha kuar dari bilik berkemban,die ingat kiteorg sume dah balik. Badan die,fuuuhhh…mengancam..Mule otak aku terpiki nak buat jahat. Aku terus terkam die. Die macam nak marah tapi macam tak kesah. Aku pun selamba la raba sana sini sambil tutup mulut die,takut gak die menjerit. Lan tengok terus join sekali. Aku cium sha sampai die lemas,Lan sibuk raba bontot sha. Badan sha memang menarik dan berisi lepas die dapat anak 1 nie. Aku teruskan lagi penguasaan aku pade sha. pastu aku dan lan angkat sha ke ruang tamu,kiteorg campak die atas sofa. Aku bukak suar aku,terus hulurkan konek aku kat mulut sha. Sha bagi ciuman lembut dan terus masukkan konek aku dalam mulut die. Lan panggil member aku lagi 2 orang, Yan dan Mat. Dieorg tengok sha tengah kulum terus cepat-cepat bogel. Sha terus kulum konek kiteorg bergilir-gilir sambil kiteorg ramas badan die sampai merah-merah. Tangan sha kiri kanan sibuk melancapkan konek kiteorg. Sha dibaringkan atas sofa,Mat terus mengangkangkan sha. Mat jilat pantat sha sampai sha mengerang kesedapan. Air nikmat sha mula mengalir. Sha seperti dah lame tak bersetubuh. Aksi tu berlangsung selepas masing-masing dapat menjilat dan meratah pantat sha. Setelah berpuas hati,aku mulakan rentak dengan menonggengkan sha atas sofa, sha terus mengulum konek-konek member-member aku yang berdiri kat belakang sofa sambil tertonggek menunggu konek aku jolok cipap die. Aku pun masukkan sedikit demi sedikit konek aku sampai abis. Aku mula mendayung dan sha mengerang-mengerang sedap.

Selepas 5minit,aku bertukar posisi,giliran lan menjolok sha. Begitu seterusnye bergilir-gilir kiteorg kerjekan pantat sha. Sha entah berapa kali kekejangan,kepuasan. Lepas tu,idea gile mula terkeluar dari mulut aku,aku berbisik dengan geng aku untuk melakukan bende-bende extrim sikit. Lan baring atas karpet pastu aku suruh sha masukkan konek lan dalam pantat die sambil membelakangi lan. Mat dan yan sibuk menghulurkan konek dieorg bagi sha kulum. Setelah 5 minit mendayung,aku tolak sha baring ke arah lan,aku berada di atas sha sambil berfrenchkiss dengan sha. Die tak perasan yang konek aku mula menjolok-jolok pantat die. Lepas aku tengok die melayan stim, aku terus masukkan konek aku ke dalam pantat die. Menjerit-jerit die sambil menolak-nolak badan aku. Aku teruskan jugak perbuatan aku,aku teruskan masuk konek aku sedalam-dalamnye. Muke sha berkerut memandangkan 2 konek sekali dalam pantat die. Mat cium bibir sha untuk mengekangnye dari terus menjerit. Lepas 2-3minit,pantat sha mula mengemut-ngemut,sha dah boleh terima kehadiran kedua-dua konek aku dan lan. Aku pun mulekan dayungan aku. Sha meraung-raung kenikmatan disebalik kesakitan yang die alami. Sha nampak mengghairahkan dari sebelumnye. Aku melajukan dayunganku menandakan aku dah nak pancut. Aku tengok lan pun macam dah nak pancut. Aku teruskan dayungan dan 1,2,3 tembakan air mani aku ke dalam pantat sha,seiringan itu,lan pun mengerang-mengerang sambil konek lan memancutkan air mani ke dalam pantat sha.

Setelah 2-3minit,aku cabut konek aku,lan menolak sha bangun. Boleh Nampak pantat sha mengembang dengan extreme. Barai abis pantat die. Giliran mat dan yan. Yan baring kat karpet,die suh sha masukkan konek die ke dalam pantat sha sambil mengadap die. Sha hanya menurut. Die masukkan konek yan dan terus menguda yan dengan laju. Tetek sha berayun-ayun dan membuatkan yan geram lalu meramas tetek sha dengan ganas. Sha mengerang-mengerang kesedapan. Mat tak amik mase yang lame untuk join sekali. Die menolak badan sha ke bawah. Dari belakang sha die masukkan konek die ke dalam pantat sha. Sekali lagi sha meraung kesakitan. Dua batang dalam pantat sha sekali lagi. Mat mule memdoggie sha dengan ganas. Yan hanya sesekali menghentak-hentak koneknye dalam pantat sha. Setelah 10minit dalam keadaan macam tu,yan dan mat bertukar posisi. Mat di bawah dan yan menujah pantat sha dari belakang. Setelah beberapa minit,dieorg berdua mula meracau-racau dan melepaskan tembakan air mani dieorg kat dalam pantat sha. Dieorg terbaring kepuasan. Sha hanya mampu terbaring atas mat.

Dieorg rehat jap pastu masing-masing bangun. Aku mengajak sha membersihkan diri berdua saje. Aku bersihkan sha dengn sabun. Tengah-tengah mandi tu,aku stim balik. Aku tonggengkan sha,sha membongkok memegang sinki,aku jolok konek aku dari belakang. Rase lobos ke konek aku. Senang je masuk konek aku, masih ada rase kemutan pantat tembam sha. tapi aku tak puas,dengan bantuan air mani sha,aku cabut konek aku. Aku masukkan perlahan-lahan dalam bontot sha. sha mule-mule menolak,tapi aku berkeras,die hanya berserah. Aku masukkan sedikit demi sedikit konek aku. Sambil tu aku meramas dan menggigit tetek sha untuk die stim. Die tak perasan yang konek aku dah masuk abis dalam bontot die. Aku mule mendayung,makin lame makin laju. Memang sedap bontot die. Kemutan terbaik yang aku rase. Tak sampai 10minit aku rase nak pancut. Aku cepat-cepat cabut konek aku. Aku basuh dengan aku,aku suruh sha kulum sampai pancut. Sha kulum dengan rakus. Tak lame lepas tu….arrrggghhhh…aku menjerit..aku pancut semua air mani aku dalam mulut sha. sha tak telan. Die buang. Aku tak kisah pun. Aku terus basuh badan aku dan badan sha. kiteorg kuar tengok geng-geng aku dah siap berpakaian. Takut tuan rumah balik. Aku terus pakai baju aku. Aku cium bibir sha tanda terima kasih diikuti lan.yan dan mat. Dieorg pun nk kiss gak. Hehe. Sampai sekarang kiteorg tak penah lagi pergi umah sha. Pantat sha memang best. Layanan die pun best. Dari menghidang lauk…sampai le menghidang “lauk”..hehehe…

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience