1563 Views |  Like

bern

Age when it happend: 17
Where it happened: kg kogopon
Langauge: kadazan
Sex: Male
Rating: 2
Category: Straight


wahhhh…memang susah mo bagi tau ni…….time 2 saya baru 17 tahun…biasala suka cari cipap kan…saya sngat suka pada orang yang youngest dari saya so sa cari budak-budak lah……..ishhh mo mula suda ni cerita ni….
masa ada satu majlis d kampung saya… saya terjumpalah satu orang perempuan nama dia pun saya da lupa…macam kena pangilk elynn lah…2… saya sama kawan saya ,….charles, kevein justin…. pioh mitoo…..awie ….dominic..

sebenarnya they all try to tackle my grl tu tapi malang saya yang daopat…pada mula si girl ni malu2 kucing lah kunun sama sa….tapi korang taulah saya ni pandai jek2 perempuan….akhirnya melekat jugga…..
drpa majlis perkahwinan tu… kami setiap kali berjumpa utk melepas kan rindu….. huh hebat….nak tahu cerita seteerusnya ke??? sila baca cerita nie…..

suatu malam selepas saya balik drp skol…. lis nak jumpa saya… saya begitu on pada masa itu…sampaikan saya asyik terlupa dunia luar…..lis bukannya cantik sangat.. tapi bolehla utk memuaskan nafsu…

malam 2 tanpa saya kawal diri saya….saya bawa lis bercerita….. tapi dia tu bongak sikit lah tak paandai bercakap…asyik tergamam ja….apa bole bbuat saya ssudah tumbuhh taanduk……..mula@ saya pegang tangan dia…dia asyik mengelak ja….apa yang saya perlu buat kan…saya pujuk dia….. makin lama maikn lain pula muka dia….
muka dia sayu sangat…. lepas tu saya bawa dia bercium…..dia macam mau ja…. odoi kopio tondu ti…mi pura pura nopo…..llama_ lama sudah sikt saya pegang tangan…trus dia pandai senyum_senyum…..lis bagi tau saya yang dia kesejukan….wah bulu roma saya semakin berdiri lah……tontolu pun makin kambang…..huh saya tingu jam….sudah pukul 12 mlm……saya mo balik…..tapi masi ada yang tertingal lah…so saya bawa si lis pigi rumah anty saya ……sebab masa tu anty saya tidur di rumah lain…..kebetulan saya kana suruh jaga rumah tu…..oh…tuhanku…untung nya saya ari …..


sampai saja di rumah tu…saya peluk dia kuat2 ….dia mula merintih macam gila babi……kesedapan kunun tapi tadi pura2…lis memangil nama saya dngn lembutnya…..bern..bern….beren……jangan…… jangan……..janga…..
saya tarik nafas panjang….projek nuklear harus di lancarkan……first nuclear of the world…..heheh……..batang saya sepanjang 17cm suda mula mmenghala ke udara……tungu api keluar ja lagi……

saya pigang lis punya cipap…..
huh……..maci fresh bah….biasalah orang dusun suma pun sadap…..lis menahan tangan saya pada mula nya…. tapi lama…kelamahan…dia pula drive tangan saya pigi dia punya cipap……..dia mula mendayu_dayu tak tentu pasal….ahhhhhh…….ah…….ah…..ah….ah…..ah……..ah….bern……sadap……….s.adap……asadap….boh……mangai…mangai………saya pun buka dia punya baju sampai okito dia punya popong…….huh…banyak hulu…..banyak waig…..tonsilot di macam kodilon tapi punyalah dalam……….macam guah niah sarawak…bah……

saya trus jilat dia punya cipap…..ramas dia punya nenen………wuh….licak macam buah papaya…….

…… ….. .


…lis semakin lemas di buaian gorila ganas…….dia semakin mendayu…..dayu….iyut lah saya…iyut lah saya…iyut lah saya…iyut lah saya…iyut lah saya……………………iyut lah saya…

saya pun masa tu suda jadi ganas……mistilah baru first time kan……..

mau rasa gua niah yang tebal macam hutan simpan sandakan………..

……….
……..

..
.

siap…….skrang saya tengsh belayar asmara cinta……….saya pun banyak skillllllllll……skilll babi utan….babi kampung pun ada…………skil anjing lagi lah banyak………huh,.,……air si lis……basah matresss rumah anti saya……..satu dorom bah…..
kami belayar sema 45 minte……tontoulu saya pun makin mo pancit……lis semakin ganas……..macam kuda kelaparan……huiyooo sisip tapuk….kecil2cili pasdi..tapi pamndai mongintak suda……..

ah….ah,,,ah……be…..rn………bern………….b…e….r…n………..ar….ar…………………faster………….faster//////……………aba….ng……………………ah……….
suara dia semakin deras macam kasalagan murog purog…..
ohohohoho……..ho…..o….h……..o…..h….o….h….o…h…… lis abang mencintai mu….aku bisik sama dia……..wah dahpancit dalam lah……dia punya pandai magancip……….huh katat bah……..lis asyik hisap leher sdaya…………bern sudah,,,,,,,,,,bah….sa…..k…i…….t…………..oh 1 more time……ls smakin lemah….. saya terus hayun…lama pu saya penat juga bah,…… huh itulah pengalaman sama orang dusun…….. tonton ja cantik tapi muka macam monyet………..tida apa koiyut poh……..

tontoulu saya skrg tida lagi virgin banyak kulat……lepas saya amput si lis…. tiba kawan saya umur 12 thn datang pi ramas si lis ………sa biar ja lah……nama dia mitoooo kayangkang……..maci budak lagi koilo no mamaramas……. papamalu nopo……thats alll kio…

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience