282 Views |  Like

BEKAS ANAK MURID

Age when it happend: 24
Where it happened: INSTITUT BAHASA KL
Langauge: Malaysian
Sex: Male
Rating: 9
Category: Straight

Kisah tu terjadi tanpa dirancang. Masa tu aku tengah buat Kursus Perguruan Lepasan Ijazah. Sebelum masuk IB, aku mengajar dekat salah sebuah sekolah swasta di Kelantan. Dan waktu naik bas ke KL selepas pulang bercuti, aku duduk sebelah bekas anak murid aku yang baru lepas ambil STPM dan pergi KL nak kerja kursus kerja kilang.Kami cuma berbual-bual di atas bas dan ada juga cubaan dalam hati nak buat sesuatu tapi tak jadi. Dia panggil aku cikgu dan tak tergamak pula nak buat sesuatu yang tak elok. Lagipun aku memang tak pernah buat kerja-kerja tak senonoh dengan perempuan. Aku memang dajal di kampung masa tu, hisap dam, minum dan macam-macam tapi bab perempuan aku memang tak pandai. lagipun sejak dari bangku sekolah menengah kaki metal macam aku memang tak kisah dengan perempuan. Berbalik cerita anak murid tu, setelah berpisah di KL kami cuma bertukar-tukar no. telefon. Dua tiga hari lepas tu dia telefon aku minta temankan dia jalan-jalan di KL. Aku memang takde kerja, jadi keluar sajalah. Hari pertama tak ada apa-apa. Hari kedua, aku hantar dia balik waktu malam, kami lepak dari pukul 7.00 malam sampai hampir pukul 12.00 chatting. Masa ni lah, bermulalah adegan ringan-ringan. (sambungan)

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience