360 Views |  Like

Batang pendek

Age when it happend: 28
Where it happened: Kuala Lumpur, Malaysia
Langauge: malay
Sex: Male
Rating: 3
Category: Straight

Mmg seronok tengok awek sendiri main dgn orang lain. Masa tu dia ajak aku main sekali dgn kawan pompuan dia & 3 orang kawan lelaki dia. Kira 2 pompuan 4 lelaki la.

Mula2 sekali kawan awek aku hisap konek semua lelaki. Memang antara semua tu aku dapati konek aku paling pendek, cuma 4 inci bila tegang. Aku rasa konek kawan awek aku tu ada la dalam 7/8 inci panjang. Aku tgk awek maku terkrjut jugak tengok konek besar tu.

Mmg malam tu cipap awek aku kena tutuh dgn konek 8 inci tu. Tak pernah aku tgk dia mengerang kuat kepuasan. Ketiga2 orang kawan dia semua lepas mani kat dalam cipap dia.

Amu main jugak dgn pompuan sorang lagi, tapi dia bagitau yg konek aku agak pendek & sukar nak npuaskan dia. Tapi aku tutuh jugak, aku tengok dia megerang kuat jugak.

Tapi lepas peristiwa tu mmg aku & awek terus tak jumpa dah sbb dia lebih suka dgn lelaki yg ada konek panjang & besar.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience