1819 Views |  1

Anonymous

Sex: Male
Rating: 6
Category: Straight

aku telah berkenalan dengan puan X, seorang yang cantik menawan walaupun telah bersuami dan mempunyai anak. kecantikannya membuatkan ramai yang tertawan, tergoda, terangsang ghairahnya. sampai ada yang berkata untung suaminya. nak dijadikan cerita,…aku memang tertarik dan mcm biasa melancap sambil membayangkan wajahnya.

suatu petang…aku mempelawanya keluar dan dia bersetuju…kami pun berkongsi cerita sampailah ke bab sex. awalnya dia malu2 tetapi akhirnya dia mengaku nafsu sexnya tidak dapat dipenuhi oleh suaminya…

aku merasakan peluang terbaik untuk mendapatkannya…kami pun leka bersembang2 pasal sex. aku merenung matanya, jelas ia memang dahagakan kasih sayang dan pastinya nafsu sexnya yang meronta-ronta untuk dipuaskan.

dengan dadanya yang menonjol, aku kira pantatnya pasti tembam dan sentiasa basah dengan air berahinya. badannya memang berisi dan seksi…..aku dapat melihat keseksiannya apabila dia baring tanpa seurant benang. aku nampak
…..dan…akhirnya dia tersenyum keletihan apabila mendapat kepuasan berganda-ganda….apa taknya hampir 6 kali dia klimaks. aku memang pandai memuaskan nafsunya katannya kepadaku sebelum kami berpisah.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience