1087 Views |  Like

Ajik

Age when it happend: 12
Where it happened: bangsal durian
Langauge: Malaysian
Sex: Male
Rating: 5
Category: Straight

Kisah ni berlaku ketika aku darjah enam. Musim buah durian. seperti biasa kenalah duduk dalam bangsal. masa tu pakcik aku baru lepas kahwin. Kira-kira sebulan dualah tu. Mereka mengajakku ku pondok durian. Malam tu sejuk jadi akupun cepat lena. lagipun dalam pondok durian itu bukannya besar sangat. kalau sepuluh orang tidur disusun rapat-rapat dah tak ada ruang. TV pun tak ada. Lampu letrikpun tak ada. Yang ada pelita ayam. Akhirnya aku terlena. Pakcik dan makcikku sedari tadi asyik berbual-bual dan bergelak ketawa. Sejuk malam membuatkan aku terlena awa. Bukan aku jaga durian. Durian runtuhpun aku tak tahu.
Nak dijadikan cerita aku terjaga pada tengah malam. Aku dengar bunyi chup chap chup chap dan kain berdesir-desir. Dalam samar lampu peita itu aku nampak pakcik ku berada di atas tubuh makcik. Kakinya ternganga luas. batang pelir pakcikku menusuk dan keluar masuk dengan laju ke dalam vagina acikku. Bunyi chup-chap itu datangnya dari perbuatan pelirnya yang keluar masuk itu. Aku tergamam kerana tidak pernah melihat perkara itu sebelum itu. Malah dalam umur 12 tahun sebagai budak kampung itu tahu itu ialah perlakuan suami isteri. Innocent sama sekali.
Sejak itu aku tidak tidur. Tubuhku menggeletar. Aku tarik selimut tetapi mataku melihat aksi mereka. Jangan fikir aku nyamuk yidak banyak. Ubat nyamuk yang dibakar hanya mengurangkan jumlah nyamuk. Namun nyamuk tetap ada. Hairan aku mengapa mereka tidak peduli akan nyamuk yang banyak itu. Aku pada waktu itu belum bersunat lagi. Bulu kemaluan baru nak tumbuh. Cuma apabila nak masuk ke tingkatan satu baru bersunat. Sunat di kampung. Sakitnya.

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience