299 Views |  Like

ABANG

Age when it happend: IN SIDE CAR
Where it happened: 2000
Langauge: MALAY
Sex: Male
Rating: 1
Category: Straight

Masa tu kami ada sukan kat Shah Alam. Aku memang dah lama idamkan minah ni… Aku paling tak tahan tengok bontot dia…
Kebetulan kami sama-sama gi Shah Alam dan tinggal setempat..
Malam tu lepas makan, aku cuba-cubalah nasib nak ajak dia keluar… PuuuLamakk dia setujulaahhhhh….
Apa lagi aku bawak pusing-pusing dan cari satu pottt…. bawah pokok… tempat gelap sikit…. Aku apa lagi… sebab dah dalam kereta dan dia macam tak kisah.. terus aku cium pipi dia… mula-mula dia senyap ajerrrr…
OKlah nanti aku sambung balikkk….

Processing your request, Please wait....
  • 0 - very bad experience 10 - very great experience